Har du skapt noe som fortjener en pris?

På skaperkraft 2008 kårer Innovasjon Norge de beste suksesshistoriene fra Norsk næringsliv. Nytt i 2008 er Internasjonaliseringsprisen.

Published: 21 September 2008

Innovasjon Norge og Ernst & Young viderefører sitt samarbeid om Skaperkraft 2008. Her deler de ut priser for å kåre de beste suksesshistoriene fra Norsk næringsliv.

Reodor prisen
Innovasjon Norge kårer årets innovasjon. En innovasjon kan være; nye produkter og tjenester, ny teknologi, nye produksjons- og leveringsprosesser, ny anvendelse av eksisterende kunnskap, ny organisasjonsform og nye markeder.
 
Innovasjon Norge og Ernst & Young viderefører sitt samarbeid om Skaperkraft 2008. Her deler de ut priser for å kåre de beste suksesshistoriene fra Norsk næringsliv. Innovasjon Norge kårer årets innovasjon. En innovasjon kan være; nye produkter og tjenester, ny teknologi, nye produksjons- og leveringsprosesser, ny anvendelse av eksisterende kunnskap, ny organisasjonsform og nye markeder.
 
Innovasjon Norge søker en internasjonal innovasjon, noe som er nytt i forhold til standarden i sin bransje. Løsningen må minimum være forbi idéfasen og inn i utviklingsfasen. Den er konkretisert og kan dokumentere interesse fra aktører i markedet.

>> Les mer om Reodor-prisen

Internasjonaliserings prisen
Internasjonalisering er en driver for innovasjon og langsiktig vekst i bedriften. Innovasjon Norge er en pådriver for at norske bedrifter skal lykkes i internasjonal konkurranse, og ønsker å trekke frem bedrifter som har oppnådd internasjonal suksess basert på gode, gjennomførte strategier.

>> Les mer om Internasjonaliserings prisen

Vinnerne blir kåret onsdag 3. desember klokken 19.00, på en festaften i Oslo Konserthus. Her deler Innovasjon Norge også ut Bygdeutviklingsprisen og Reiselivsprisen.
 
 
Søknadsfristen er 15. oktober
 
Foto (Innovasjon Norge): Fra Skaperkraft 2007